lørdag 16. februar 2008

Intro

Heisann!

Nå har jeg snart hatt en vinter som syklist og det har vært litt spesielt, før har jeg alltid satset ski på vinterstid. Men i vinter har jeg altså prøvd å konsentrere meg mest om syklinga, selv om det har blitt en del skigåing nå i februar.
Til daglig går jeg på sykkellinja på NTG Kongsvinger sammen med Alexander Randin, Kristoffer Wormsen og Alexander Hervåg som også sykler for Eidsvoll til sommeren. I tillegg sykler også Kristian Myhrer også for Eidsvoll, så vi blir et sterkt lag og jeg gleder meg til vi starter sykkelsesongen.
I år starter sykkelsesongen i Belgia 12 - 13. april, i regi av NTG. Helga etter reiser vi til Danmark for å kjøre Youth Tour som er kvalifisering til landslag senere i sesongen. Det blir rart å starte sesongen så tidlig, siden jeg har vært vant til å avslutte skisesongen på den tida.
Den 25. februar drar jeg til Nord-Italia med NTG...

Ingen kommentarer: