tirsdag 5. mai 2009

Full klaff :=)

Det var en kjempe helg! Lørdag var vi lagmessig litt på etterskudd, men på søndag var vi med på det meste. Da Wilmann bestemte seg ut på smårundene satt vi klare, spesielt etter makt demonstrasjonen hans på lørdag. Vi var sju mann som tok opp jakten (med tre fra laget vårt, Espen, Rune og meg) på de 11 i front, det var Wilmann som sto for den jobben å kjøre de inn. Ut på siste runden var de 11 i front kjørt inn, da støtet Vegard Bugge og jeg. For min del var det litt overraskende at vi kom avgårde, men vi nølte ikke og fikk raskt en fin luke. I bånn av bakken opp til mål sto beina mine rett ut og jeg hadde ingen sjans mot Bugge i spurten. Dermed fikk vi andre plass på etappen og sammenlagt.

Ellers må jeg skryte av arrangementet og alle de frivillige. Det gikk bra for seg og jeg syntes det var spesielt morsomt med så mange kjent folk rundt løypa. Takker for alle heiarop i løpet av helga og kan trygt si at de var inspirerende!

1 kommentar:

Sykkel sa...

Gratulerer med en flott U23 fellesstart i NM og EM plass. Gleder meg til å se hva du får til på tempoen og fellesstarten med de virkelig store gutta. Du er uten tvil en viktig del av norsk sykkelsports fremtid. Lykke til videre.

http://sykkelerbest.blogspot.com/