fredag 16. mai 2008

Oppdatering!

Nå er det en stund siden sist jeg har skrevet noe på bloggen. Nå er det ikke lenge til 17. Mai og da er det en helg fri for konkurranser, også forrige helg var treningshelg. Da var det den faste runden rundt om Lygna som var høydepunktet. Vi var seks mann av den ”harde kjernen” som møtte opp, hehe… Finn, Tobis, Tom, Alf-Roger og Hans-Fredrik. Vi hadde bra vær og det var gode forhold opp Lynnebakken, selv om det alltid er tungt opp der etter en stopp på Lygna med boller og brus like før. Det var min første tur rundt om Lygna denne sommeren og definitivt ikke siste!

Det er turer som dette som forhåpentligvis skal være grunnlaget når jeg skal til Tyskland og Trofeo Karlsberg 22 – 25/5. Fikk nemlig beskjed om at jeg var en av seks som skulle være med å representere Norge. Det skal bli kjempe gøy å se hvor fort det egentlig går… det er påmeldt ca 20 landslag så jeg regner med at det kommer til å bli fart! Dessverre ble verken Hervåg eller Randin plukket ut, da jeg tror at begge var aktuelle. Men det kommer flere landslagsoppdrag og da er det nye muligheter.

Det eneste minuset med turen er at jeg går glipp av Eidsvoll rittet, men jeg stoler på at de andre klarer seg ypperlig uten meg. Regner med at Randin kommer til å vise sine sterke tempoegenskaper på fredagen. På søndagen kommer han til å få god hjelp av fjellklatrerne fra Vestlandet!

Ingen kommentarer: